Lépések a reklamáció folyamatában:
- Kérjük MINDEN ESETBEN informáljon e-mailben a reklamációról : rlfashion.info@gmail.com
- Válaszként megküldjük a kitöltendő elállási nyilatkozatot
- A fogyasztó a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, kérheti a termék cseréjét (rossz méret esetén).Ebben az esetben az oda-vissza postaköltséget a vevő köteles megfizetni, Mi a termék vételárának 100%-át utaljuk vissza.
- Amennyiben minőségbeli vagy más egyéb kifogása van a termékkel kapcsolatban, az eset kivizsgálásra kerül és visszaküldés esetén megtérítjük Önnek a postaköltséget, az eljárást Önnek, saját költségre kell lefolytatnia a hivatalos szerveknél, ezen idő nem számít bele a 10 munkanapos visszaküldési időbe.
Ha a reklamációs terméken javítható hiba van, azt minél hamarabb megjavíttatjuk és saját költségünkön juttatjuk vissza a vásárló címére.
Amennyiben a termék kifogásolható/és vagy tévesen kapott áru a szolgáltató első körben cserejavaslattal él, a vásárló ezt kizárólag akkor utasíthatja el, ha a termékkel egyéb minőségbeli probléma van.
Ha a reklamációs termék nem javítható, akkor a terméket a vásárló igénye szerint vagy kicseréljük vagy visszatérítjük a termék árát.
Kizárólag hibátlan, nem hordott terméket áll módunkban vissza venni, amennyiben hordott/hibás/szakadt stb terméket küld vissza a vásárló, úgy annak a terméknek az árát nem áll módunkban visszatéríteni.
Az összeg visszatérítését kizárólag kitöltött elállási nyilatkozat elektronikus vagy postai úton való eljuttatása után áll módunkban elindítani kizárólag banki átutalás formájában, és csak akkor ha a feladóvevényt amin szerepel az interneten is nyomonkövehtető azonosító a e-mailben elküldte a vásárló postai levélként/csekként nem tudjuk az összeget visszaindítani.